20 הדרכים הטובות ביותר להשתמש בAMP בדוא"ל *עם דוגמאות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

הידעתם ש -AMP עבור דואר אלקטרוני הוכח עובדתית כיעיל ?! למה אנחנו מתכוונים..?

אולי תתקשו להאמין אבל מחקרים מראים ששימוש ב-AMP מגדיל את ההענות מצד המשתמשים\לקוחות בכיותר מ-520%!!!

נשמע מטורף נכון?

חושבים שזאת סיבה מספיק טובה להתחיל להשתמש בAMP בניוזלטר שלכם?

אז בדיוק בשבילכם כתבנו את הכתבה הבאה:

עם הטופס/סקר הזה אנחנו מאפשרים למשתמשים לענות על השאלות – ישירות בתוך ממשק הדוא"ל שלהם ולראות אם התשובות שלהם נכונות או שגויות באופן מידי.

נשמע מרשים? אז המשיכו לקרוא כי בכתבה הזאת אנחנו נציג בפניכם 20 דוגמאות אפקטיביות של שימוש בAMP.

אז… מה זה בעצם AMP לדוא"ל?

אנחנו בטוחים ששמעתם כמה פעמים שAMP זה בעצם דף נחיתה קטן באימייל, אבל זה לא מה שיש לנו ללמד אתכם.

לפי דעתנו, טכנולוגית AMP היא מהפכנית לחלוטין.

זה משדרג את מערכת הניוזלטר לרמה אחרת לגמרי, כי דווקא בטכנולוגיה החדשה שלנו, פעולות בסיסיות כמו: מינויים \ אישורים \ רישומים \ חתימות ומילוי טפסים \ מתן שיתופים \ אספקת תעריפים בזמן אמת ודברים רבים נוספים, ניתן לעשות בעזרת ניוזלטר.

AMP מקטין את מספר הפעולות שלקוח צריך לבצע כדי להגיע ליעד הרצוי / המרה. הבדיקה שלנו הראתה שככל שהלקוח יבצע פחות פעולות, ככה עולה הסיכוי שההמרה תתבצע עד סופה.

למה זה בעצם משנה לך?

  1. זוהי דרך יעילה להראות ללקוחות שלך שבאמת אכפת לך באמצעות צמצום מספר הפעולות שלו וחסכון בזמן ובתקשורת נוחה וברורה.
  2. אתה הופך להיות ויראלי. ככל שהדוא"ל שלך חדשני ומהפכני יותר, ככה הסיכוי שהוא ישותף ויוצג לאחרים.
  3. אתה "מבדר" את הקהל שלך בכל הווריאציות הכי חדשות ומהפכניות, וזה אפשרי בזכות טכנולוגיית AMP.
  4. אתה מקדם אינטראקציה ושיחה ולא רק תגובות.

עכשיו אנחנו מוכנים להתחיל לשתף את הדרכים הבולטות ביותר לשימוש בAMP לדוא"ל.

20 דרכים להשתמש בAMP בדוא"ל

באופן כללי, כל הודעות amp   בדוא"ל  ניתנות לחלוקה של שלוש קבוצות עיקריות:

  • הודעות עם רכיבים שונים – בעצם, AMP נותן לנו אופציה להוספת אלמנטים להודעה בלי צורך בקוד \ תכנות. (למשל: אקורדיון , קרוסלת תמונות, וכ'ו…)
  • הודעות עם תוכן בזמן אמת –  לא נדרש שום פעולה מצד דואל הלקוח.

התוכן מתעדכן אוטומטי. כל מה שנדרש זה חיבור לשרת שלנו.

  • הודעות עם טפסים מקוונים ומערכת דירוג מאובטחת.

חשוב לדעת:

 Doali מספקת לכם את מה שחשוב באמת: שירותי איחסון נתונים \ יוזרים \ תגובות ומשיכת נתונים ממאגר.

סיבה מספר 1 – אוסף פידבקים (חוות דעת) – טפסים מקוונים

רוצים לדעת כמה חברות יכולות להשתמש בAMP בדוא"ל ולאיזה מטרות? – הציצו מטה ▼

בינואר 2020 הרצנו את שתי המבחנים מתחילת המאמר שלנו.

המבחן הראה לנו ששימוש בטפסים מקוונים בהודעות הדוא"ל שלנו אוסף כפול מ-5.2 יותר  חוות דעת והענות מטפסים רגילים.

אתם יכולים לבנות טופס מקוון בלי לדעת טכנות או כתיבת קוד בעזרת המדריך שלנו " כיצד לבנות טופס מקוון" צעד אחר צעד.

בסופו של דבר ולא פחות חשוב – כל הנתונים ממילוי הטפסים ישמרו באיזה מאגר איחסון שתבחרו.

 סיבה מספר 2 – דירוג כוכבים \ דירוג מאובטח בדוא"ל

כדי להריץ עסק מצליח חשוב שנדע ונזכור שהלקוח חושב עליו.

בביצוע אישורי שליחת משלוחים או אישור הגעה לאירוע אנחנו בעצם את הלקוח אם הוא מרוצה מהמוצר\אירוע שלנו ע"י מענה ישיר.

אם אתה מבקש מלקוח להשאיר את כתובת הדוא"ל שלו ע"י מילוי טופס ידני, מעט מאוד אנשים באמת יבצעו את כל הפעולות הנדרשות וידאגו לשלוח את המסמך חזרה.

אם הלקוחות שלנו יהיו מסוגלים לחסוך את הפעולות ע"י מילוי טופס מקוון המקושר לשרת שלנו – אחוז הלקוחות אשר מחזירים מענה במלואו הוא כפול 8!

*דוגמא לטופס מקוון Doali

חשוב לדעת:

 Doali מספקת מספר מודולים בנויים מראש ומוכנים לשימוש בשבילך, רק צריך לבחור את הרצוי ולגרור אותו להיכן שנרצה שיופיע בטמפלט.

ניתן להתאים אותו אישית לצרכים שלנו – כפי שניתן לראות במדריך המציג דוגמא למודול – ולהתחיל!

סיבה מספר 3 – לפשט את תהליכי הרישום\מילוי

כולנו מודעים לחשיבות הצטרפות הכפולה.

בדרך כלל, כאשר משתמשים נרשמים אצלנו, אנחנו שולחים להם בקשה לאמת את כתובת הדוא"ל שלהם להתחברות.

הדבר הבא שאנחנו עושים הוא לשלוח להם מייל לאישור הרשמה.

אבל כפי שכבר ציינו,  לקוחות יעדיפו כמה שפחות פעולות ולחסוך מזמנם היקר.

אז למה לא לתת להם מענה פשוט של להשלים את ההרשמה דרך טופס מקוון  ולראות את התוצאות מיד בצורה מרוכזת בדוא"ל?

*דוגמא לבקשה לעימות כתובת דוא"ל הלקוח

סיבה מספר 4 – הרצת שאלונים

כבר הצגנו דוגמאות לדוא"ל בראש המאמר שלו, אבל  לא אמרנו מילה על איך זה באמת עובד.

*דוגמא לטופס מקוון

בקיץ שעבר יותר מ100 אלף משתמשים קיבלו מאתנו שאלון שבו הם התבקשו לענות על 3 שאלות:

  1. איך מבטאים Stripo?
  2. ציין את שם הלקוח הפופולריביותר מבין לקוחות הדוא"ל לפי Litmus?
  3. כיצד לעדכן כותרת עליונה או תחתונה במאה מיילים בבת אחת?

כמובן שהצענו פרס למי שיענו נכון על שלושת השאלות.

אז האם הדוא"ל הזה הניב רווח כלשהו?

מספר רב של תשובות מאותם משתמשים שיכולים לשלוח את תשובותיהם בדוא"ל חוזר (גרסת AMP). וכמה תשובות מאותם משתמשים שנאלצו לעזוב את הדוא"ל כדי להשתתף בחידון זה (גרסת HTML). ההבדל ברור. חידון ה- AMP המדובר שותף בהרחבה בפייסבוק ובמספר קהילות דוברות רוסית.

בכתבה שלנו "בניית שאלוני AMP" אנו מראים כיצד לבנות חידון דומה לניוזלטרים שלך. ובמקביל לספק מודולים מובנים מראש כך שתוכל ליצור את החידון לניוזלטרים שלך בתוך פחות משעה בקלות וביעילות.

סיבה מספר 5 – קביעת פגישות בדוא"ל

אם אתה רוצה לשפר את נראות הודעות הדוא"ל הקרות שלך ולגרום ללידים נוספים ולמענה לפגישות שלך, למה שלא תתן לנמענים עצמם לבחור זמן שנוח להם ולאשר את הפגישה בהודעת דוא"ל מוכרת?

בהודעות דוא"ל כאלו, משתמשים אמורים לבחור את התאריך הרלוונטי, ולאחר מכן לבחור את משך הזמן ההכרחי ולאשר את הפגישה ולראות אישור מידי.

סיבה מספר 6 – שיתוף נתונים בזמן אמת דרך הדוא"ל כדי לספק למשתמשים "תוכן טרי וחדשני"

זה הכרחי וחיוני לספק ללקוחות שלנו את המידע האקטואלי ביותר על המותג שלנו.

למשל: הודעות דוא"ל לקבלת פנים \ מבצעים וכו'…

זה לא משנה מתי לקוחות חדשים יפתחו את המיילים מאיתנו, הם תמיד יראו את התוכן החדש והאקטואלי ביותר.

*דוגמא: אנו לא נצטרך לעדכן\לערוך או להקים כתובת דוא"ל חדשה לקבל הדיור, הדיור נשלח באופן קבוע, כל שבוע.

אם ברצונכם לבנות ניוזלטר קבוע דומה עליכם יהיה להכין קובץ JSON עם קוד האלמנט הנדרש ומגדיר את מדיניות הפרטיות בCORE אשר נמצא בצד.

אל דאגה – את  הפעולה הזאת צריך לבצע אחת לכמה חודשים.

בסרטון למטה "כיצד למשוך נתונים מגליונות Google לדואר אלקטרוני", הראינו בפירוט כיצד לבנות אחד דומה.

זה לא אמור לקחת לכם הרבה זמן 😊

https://youtu.be/oLJ5dlC7Y5w

סיבה מספר 7 –משחק ניוזלטר- חיפוש וסיכום מספרים. דרך חדשה לתת הנחות

ניוזלטר של משחקים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר שמשווקי דוא"ל משתמשים ב- AMP. הוא משמש לעתים קרובות למדי במודעות פרומו/הנחה.

עם המשחק הזה, אתה משעשע את הלקוחות שלך.

לא רק שהם מקבלים קצת כיף וחדשנות לדוא"ל, הם מקבלים את ההנחות שלהם.

סיבה מספר 8 – ניתוח משחקי ניוזלטר- גלגל המזל. דרך נוספת לתת הנחות

לפעמים אנחנו לא יכולים לתת הנחה נדיבה של 30% על רכישות לכל הלקוחות שלנו… אבל אנחנו רוצים.

תנו להם לזכות בהנחה דרך משחק מהנה ומושך – חלק יקבלו 10% הנחה, חלק 3% וחלק 2% הנחה.

סיבה מספר 9 – הצבת באנרים מרובים על מסך אחד

תהיתם פעם איך להשתמש ב- AMP  לדוא"ל כשאן לנו מושג קטן לגבי קידוד? נסו והכירו את רכיבי הפריסה.

קרוסלה משמשת לחברות מסחר אלקטרוניות בעיקר להצגת מספר מוצרים במקביל על מסך 1.

הסתכלו על עוד דוגמא:

עיצוב קרוסלה בעזרת Doali :

  • התחילו במשיכת הבלוק – AMP קרוסלה – לדוא"ל שלך
  • כתבו\עדכנו את פרטי המוצר הרלוונטי
  • בחרו את מספר השקופיות שנרצה שיציגו את תמונות המוצרים שלנו.
  • להפעיל\לבטל תצוגת תמונות
  • קביעת גודל ומשקל לתצוגת התמונה

סיבה מספר 10 – מתן אפשרות ללקוחות לבחור מוצריך דרך הדוא"ל

"בירה" היא מילת המפתח כאן.

בעזרת amp-selector  אנחנו יכולם לתת למשתמשים לבחור את המוצרים שלהם, את הצבע שלהם, את הגודל ועוד אופציות ישירות דרך הדוא"ל.

אחרי שהם יבצעו את הבחירות שלהם דרך הדוא"ל ששלחת, סיום תהליך הרכישה מכאן יהיה קצר ופשוט מאוד.

סיבה מספר 11 – ניתוח הנתונים דרך משחקי ניוזלטר – הגברת מעורבות המשתמשים

בראש הכתבה הראינו כיצד "לתת" קופונים.

ביקשנו מהמשתמשים "לחפש" את המספרים החבויים מאחורי ביצי שוקולד, לסכם אותם, ואז להזין את התשובה הנכונה בטופס ההגשה, זוכרים?

בדוא"ל המוצג למטה, ביקשנו מהמשתמשים ללחוץ על רכיב הדוא"ל שהם הכי אהבו כדי לקבל את "התחזית" שלהם לחודש הקרוב.

*בדרך הפשוטה הזאת אנחנו מציעים קולקציה של טמפלטים מוכנים לשימוש.

תוצאות של הקמפיין:

הודעות הדוא"ל המדוברות הגיעו לכמה וכמה קהילות דוא"ל.

נמענים רבים ביקשו את עזרתנו בבניית הודעות דומות עבור הקמפיינים שלהם.

חשוב לדעת:

תוכלו גם לבחור להסתיר תוכן של מוצרים, כמו: קודי המבצע וכו '.

סיבה מספר 12 – בניית תוכן בהודעות דוא"ל

זה נכון, אנחנו מדברים על אקורדיונים.

אקורדיון AMP יכול להיות הרבה יותר מסתם אמצעי להסתרת מידע של טקסט בחלקים.

האקורדיון החדשני יכול לכלול אפילו קרוסלות, סרטונים, כרטיסי מוצר מרובים וכו'…

והתבנית שלנו היא הוכחה לזה.

אקורדיון הוא מרכיב פריסה.

זאת אומרת שכל מה שעליך לעשות כדי להשתמש בתבנית שלו בקמפיין הפרסומי שלך הוא להתאים אותה כפי שאתה עושה עם תבניות דוא"ל רגילות.

סיבה מספר 13 – הפעלת סקרים מרובי שאלות

כפי שאמרנו, הבדיקה שלנו עם טופס ה- AMP הראתה שככל שהיא מבצעת פחות צעדים, כך נקבל יותר תשובות.

אנו בטוחים כי אותו הדבר רלוונטי גם  לסקרים מרובי שאלות.

הדוגמא הזו של דוא"ל AMP היא חלק מהדוא"ל של קבלת הפנים שלנו,

שם ביקשנו מהמשתמשים לענות על כמה שאלות כדי שנדע אילו חומרים ומדריכים לשלוח הם בעתיד.

סיבה מספר 14 – קרוסלה AMP – מאפשרת למשתמשים למצוא את הנראות המושלמת עבורם

קרוסלות … הם עוזרות לנו להציג מספר מוצרים במסך אחד, או לאפשר למשתמשים למצוא את המראה המושלם עבורם ע"י מציאת בגדים תואמים וכו'…

זו היא  דרך מצוינת לאפשר למשתמשים להתאים פריטי לבוש חדשים כדי למצוא את ההתאמה המושלמת.

סיבה מספר 15 – קרוסלה AMP – מאפשרת למשתמשים למצוא את הנראות המושלמת עבורם

בשנת 2020 ביום האב, בנינו משחק קצר – המשתמשים שלנו היו אמורים לסובב חלקי תמונה כדי לפתור את המבוך.

המשחק הזה נבנה רק עם בלוק אחד באמצעות Drag-n-Drop של "קרוסלה AMP".

אתם יכולים לבנות דברים דומים רק על ידי ביצוע השלבים שציינו בכתבה שלנו "בניית מבוכים".

סיבה מספר 16 – ניצול משחקי ניוזלטר – מתן אפשרות למשתמשים להשתמש באימוג'ים משלהם

יש כל כך הרבה דברים שאנחנו יכולים  לעשות עם קרוסלה AMP … הרצת תחרויות פשוטות היא אחת מהן.

קל לשכנע את הלקוחות להשתתף בתחרות שלא דורשת הרבה זמן יקר והרבה מאמץ.

באמצעות דוא"ל שכזה, אנחנו מבקשים מהמשתמשים ליצור אימוג'י משלהם.

סיבה מספר 17 – אקורדיון — דרך חדשה לעיכול נתונים דרך הדוא"ל

אנו מאמינים שכאשר מדובר בקורסים ולימודים חינוכיים, אקורדיון הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים.

אנחנו בעצם מסתירים את כל התוכן בחלקים.

המשתמשים רואים רק את שמות הקורסים. וזה נותן לנו הרבה יותר סיכויים שהמשתמשים יראו את כל הנושאים שניתנו בדוא"ל מעצם הסקרנות לגבי התוכן המוסתר.

ברגע שהם מתעניינים בכל קטע נתון, הם פשוט לוחצים על כותרת התוכן כדי להרחיב אותה ולראות מידע נוסף על הנושא בו הם מתעניינים.

אנחנו יכולים למקם לחצנים עם קישורים, תמונות ואפילו סרטונים באקורדיון AMP..

סיבה מספר 18 – ניתוח משחק ניוזלטר — מאפשר למשתמשים לראות מיד אם התשובות שלהם נכונות

החלטתם לנסות את משחקי ניוזלטר בדוא"ל? זה מעולה!

במקרה כזה, עלינו לזכור כי "מערכת המשוב" היא אחת התכונות המגדירות כל משחק טוב.

המשמעות היא שעלינו ליידע את המשתמשים מה מצבם או מה תשובתם.

כדי ליישם את המשחק הזה, הכנסנו בלוק Drag-n-Drop מוכן של "טופס AMP" לשדה הקלט, ובקטע קוד שמותאם אישית ל"תנאים " שיראו למשתמשים אם התשובות שלהם נכונות/לא נכונות.

הסתכלו על דוגמא דומה: אותה טכניקה, אבל היישום עצמו שונה.

סיבה מספר 19 – חיקוי של צ'אטים בהודעות דוא"ל

השתמשו בחיקוי צ'אט בהודעות דוא"ל כדי לאפשר ללקוחות שלנו לזכות בקוד למבצע או על מנת להודיע על אירועים קרובים.

זוכרים את המשחק שיישמנו בחג הפסחא שעבר? שבו משתמשים היו צריכים "למצוא" מספרים ולסכם אותם? (תחילת הכתבה) והדוגמאות, המוצגות לפי הסעיף עצמו "דרך 18" … שוב מדובר באותה טכניקה אבל הביצוע שונה.

סיבה מספר 20 – התאמה אישית של הצעות

כידוע לנו, הצעות מותאמות אישית בדוא"ל מניבות החזר ROI  גבוה בהרבה בהשוואה להודעות דוא"ל כלליות. אתה יכול לשלוח ללקוחות שלך הודעות דוא"ל עם הצעות מותאמות אישית, או לתת להם לבחור מה הם אוהבים ישירות וליצור הצעה מותאמת אישית בעצמם!

המשתמשים עונים על שאלות פשוטות, כמו איזו שפה הם מדברים \ מה הם עושים בשעות הפנאי \ מה הם מעדיפים לאכול וכו'…ורואים את התוכן התואם את תחומי הבחירה שלהם מיד.

חשוב לדעת:

ניתן לשות את אותו הדבר עם קטגוריות מוצרים או מתנות

כמה הצעות

הצגנו את 20 הדרכים הפופולריות ביותר לשימוש ב- AMP לדוא"ל.

בכתבה שלנו  "דרכים לבניית סטריפ ב- AMP ", הצגנו 6 דרכים ליצירת מיילים של AMP.

הנה מספר תזכורת ידידותיות כדי שתוכלו לשלוח תוכן בעזרת  AMP:

  • השיגו whitelisted    מ- Google, Mail.ru  ו- Yahoo
  • תקנו כל תקלה שקוראת. אתם תראו אותם כבר במצב תצוגה מקדימה (אחרת משתמשים יראו תוכן בתור HTML);
  • הוסיפו את הfallback- – גרסת HTML – בדוא"ל  הרלוונטי.
  • וודאו  ש- ESP/CRM  שלכם  מסוגל לשלוח הודעות דוא"ל מסוג AMP
  • זיכרו כי כיום Gmail , Mail.ru ו- Yahoo מסוגלים לעבד הודעות דוא"ל מסוג AMP
  • הודעות דוא"ל של AMP  מאבדות את האבטחה שלהם אם מעבירים  אותם. זה נעשה מסיבות הקשורות להגנת נתונים.
  • תוקף הודעות האימייל של  AMP פג בתיבת הדואר הנכנס של משתמשים תוך 30 יום לאחר מסירתם. שוב, הדוא"ל עצמו מאבד את מאפייני ה- AMP  שרלוונטיים לו.  משתמשים יראו את גרסת ה- HTML   שלו.

העתיד של ה- AMP בדוא"ל

חלק מהחברות עדיין מטילות ספק אם עליהן לנסות את AMP  לדוא"ל ואם לטכנולוגיה הזו יש בכלל עתיד.

ובכן, זה בהחלט נתון לשיקול דעתכם.

אבל בואו נשתף רשימה עם כמה מהיתרונות בשביל להרגיש בטוחים:

  1. AMP הופך את תוכן הדוא"ל למגוון ושימושי הרבה יותר

בשנת 2019 הצלחנו להוסיף בעיקר רכיבי פריסה – קרוסלה ואקורדיון – במיילים.

הם היו גורמים לאימיילים להיראות מאורגנים ומובנים היטב.

בשנים 2020-2021, נעשה קל יותר לאסוף משוב מלקוחות בדוא"ל וליישם מספר משחקים בתחום אשר בעבר אי אפשר היה להשתמש בהם בדוא"ל.

תוכן בזמן אמת מאפשר לנו לספק ללקוחות מידע טרי ורלוונטי בלבד..

האפשרויות של AMP לדוא"ל הולכות וגדלות.

  • תמיכה רחבה

מיילים ללקוחות

הודעות דוא"ל של AMP מתפרסמות היטב ב-:

  • Gmail – שולחן עבודה ונייד, באנדרואיד ו- iOS
  • יאהו – שולחן עבודה. אפליקציות מובייל יתמכו בקרוב ב- AMP
  • Mail.ru – שולחן עבודה ונייד, באנדרואיד ו- iOS.

AOL, המוצר של Verizon Media, יתמוך בקרוב ב- AMP.

פלטפורמות דוא"ל ונותני שירות

נכון לעכשיו, 33 ESPs תומכים בטכנולוגיית AMP for Email.

Amazon SES, Amazon Pinpoint, AWeber, eSputnik, Mailgun ו- Salesforce הם ביניהם.

תוכל למצוא את הרשימה כולה כאן.

  • אבטחת מידע

AMP לדוא"ל עוסק קודם כל באבטחת נתונים.

המשמעות היא שהמיילים שלך מנוטרים בכמה רמות.

נגיד בקצרה מאוד:

  • כל השולחים, כלומר מותגים וחברות, צריכים להיות ברשימת ההיתרים עם לקוחות דוא"ל לאחר בדיקה שמתבצעת  על ידי ESPs, אחרת המותג אינו מסוגל לשלוח תוכן AMP
  • לקוחות דוא"ל חוסמים את כל הודעות הדוא"ל של AMP עם קיים תוכן חשוד.
  • שולחי דוא"ל, כמו ESPs ו- CRMS, לא נותנים לשלוח מיילים מהסוג הזה.
  • אי אפשר להעביר הודעות דוא"ל של AMP וכפי שאמרנו למעלה, הם יאבדו את מאפייני ה- AMP שלהם תוך 30 יום  או כאשר הדוא"ל נפתח בכרטיסייה חדשה נפרדת.
  • בניית מיילים עם AMP הופכת לקלה יותר ויותר

בנינו המון מודולים, תבניות עם תוכן AMP, כך שתוכלו להתחיל בקמפיין שלכם במהירות. ולא נדרש קישורי קידוד !

כמו כן, Stripo מציעה 3 בלוקים מסוג AM-Drag-n-Drop:

  • קרוסלה
  • אַקוֹרדִיוֹן
  • טופס
  • AMP ליעילות הדוא"ל

הכנו תמצית מרכזת עם מספר מקרים  שקרו לחברות שונות ברחבי העולם המראות כיצד מותגים משפרים הכנסה, מגדילים את החזר ה- ROI ומגדילים את המעורבות משתמשים עם AMP.

ולסיום:

אם להשתמש ב- AMP או לא להשתמש ב- AMP – זאת כבר החלטה שלכם.

כל מה שאנחנו יכולים להוסיף זה שאם תחליטו לנסות את AMP – אנחנו שם בשבילכם.

 

 

 


מקור המאמר מאת: Stripo

המאמר תורגם לעברית ע"י: BarMedia

פתחו חשבון חדש