8 שיטות מוכחות להגיע אל לקוחות חדשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

יישום הטיפים הבאים יעזרו לך משמעותית בהגעה אל לקוחות חדשים!
השיטות המסורתיות והישנות של הגעה אל לקוחות חדשים יכולות להיות יקרות מאוד (פליירים מודפסים, שלטי חוצות, מודעות טלוויזיה או זמן רדיו וכ’ו)
דואלי מתגאה בתעריפים הכי זולים בשוק כיום. למה לא לנצל את הפלטפורמה הנוחה לשימוש
שלנו שעונה על כל הצרכים השיווקיים לעסק שלך במקום אחד?
דואלי מציעה פלפורמת שיווק חזקה במיוחד שבה אתה יכול למדוד את מאמצי השיווק שלך כמו כן:

יצירת סקר
יצירת סקר מהחשבון שלך הוא דבר הכרחי ביותר, באמצעותו אתה מקבל משוב מאנשי הקשר הרשומים אצלך.
אנשי הקשר שלך יכולים ללמד אותך מה אתה עושה נכון ומה הם ירצו לראות עוד יותר.
לדוגמה, אם למדת מהסקר שבתחום מסוים אתה ממש מצליח יותר מהאחרים, ייתכן שתרצה לנצל את הטקטיקה השיווקית הזו יותר בעתיד וכך להגיע אל קהל גדול יותר של לקוחות פונציאלים.
כמה שאלות לדוגמה לשימוש בסקר:
– באיזה מוצר או שירות אתה מתעניין?
– איך שמעת עלינו?
– איך אנחנו יכולים לשרת אותך טוב יותר?

תבקש חוות דעת
ביקורות חיוביות באתר הוכיחו את עצמם ככלי משמעותי שמעודד מכירות ומגדיל את החשיפה. כדי מאוד להשקיע זמן ומאמץ כדי לגרום לזה לקרות.
האם העסק שלך כבר נמצא באתרי ביקורות מובילים? כמו:
Angie’s List, Consumer Affairs, Expresit, Google Reviews

שימוש בבלוגים
שימוש בכלי “תשובות לשאלות נפוצות” הוא הכרחי למערך השיווקי שלך. סיפוק מדע שימושי, מרתק ובעל ערך הופך את המוצר שאתה משווק להרבה יותר רלוונטי.
בלוגים היא בעצם צורת תיעוד לעסק שלך. הבלוגים היא שיטה מדהימה להציג ללקוחות שלך יותר על העסק והמוצרים שאתה מציע ובכך שלשכנע ולעודד אותם לקנייה.

אולי לאחד מחברי הצוות שלך או אחד מהלקוחות הנאמנים שלך יש עניין בלכתוב את הבלוגים?
שים לב! אתה ברגע זה קורא את אחד הבלוגים שלנו. אתה חייב להתחיל לעבוד מהר! יש לך אפשרות למצוא עוד טיפים שלנו להגדלת קהל היעד בבלוג שלנו כאן.

פיתוי של הלקוחות הפוטנציאליים להצטרף לרשימת התפוצה שלך
תציע הנחה מסוימת, קידום או אפילו מתנה בחינם כדי למשוך את הלקוח להזין את האימייל שלו ולהירשם אל רשימת התפוצה שלך. את הטפסים הללו אפשר ליצור בקלות וביעילות דרך החשבון שלך אצלנו. כדאי מאוד לבחון את האפשרות הזאת!
במידת האפשר, הוסף כמה שיותר שדות בטופס ההרשמה לרשימה שלך כדי לגלות כמה שיותר מידע על הלקוח שלך. כמו: מין, מיקום גאוגרפי, תאריך לידה וכ’ו. ככל שתדע יותר מידע על הלקוח שלך אתה תוכל לשווק לו בצורה יעילה ונכונה יותר. בפלטפורמה שלנו אתה יכול להוסיף את השדות האלו בכל טופס הרשמה לרשימת תפוצה שלך בכדי לקחת את המערך השיווקי שלך לרמה הבאה.

שילוב רשתות חברתיות
הוספת סמלים של שיתוף וקישורים למדיה חברתית לתבניות האימייל שלך מאפשרת שכפול לפלטפורמה נוספת שעליה ניתן ליצור קשר עם קהל היעד שלך ולגרום להם להכיר אותך יותר טוב וליצור הדדיות בינכם.
לפלטפורמה שלנו יש יישומון שכל מטרתו היא לאפשר לך לשלב את הרשתות החברתיות בשיווק שלך, יש ממעל 100 תבניות מוכנות לבחירה.
הרשתות החברתיות הן כלי עוצמתי וחשוב שנותן ללקוחות שלך את האפשרות להתחבר ולהכיר אותך יותר טוב ולשתף את המידע שלך עם חבריהם.
– הוסף את האייקונים של הרשתות החברתיות לאימיילים שלך, אתה יכול לעשות זאת בקלות דרך עורך הדוא”ל שלנו.
– הזמן את האנשים שעוקבים אחריך בפייסבוק להירשם לרשימת התפוצה שלך.
– הזמן את חברי רשימת התפוצה שלך לאהוב את עמוד הפייסבוק שלך.
– תיתן את האופציה “לצייץ” דרך טוויטר במכתבים שלך.
ישנו מבחר רק של רשתות חברתיות שאתה יכול להשתמש: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב, לינקדאין, סנאפצ’אט ועוד.

מידע מפה לאוזן
אל תתבייש לבקש הפניות. מידע מפה לאוזן הוא כלי חזק מאוד לפרסום העסק שלך. אל תפחד לבקש מהלקוחות הנוכחיים שלך להמליץ עליך למכר שלהם ולהפנות אנשים אליך. שלחו בקשה מותאמת אישית לרשימת האנשים הנאמנים ביותר שלכם.

התאמת הודעות אישיות ללקוחות
המרה של לקוחות פוטנציאליים ללקוחות פעילים יכולה להיות מאוד קשה. בצע אופטימיזציה של המכתבים שלך ככל שתוכל בכדי להמיר מתעניינים ללקוחות.
התאם אישית את הודעות האימייל שלך.
השתמש בכלים שלנו בכדי לקבל יותר פרטים על הלקוח ולשלוח לו מכתבים עם שמו וכ’ו.
שלח אימייל מדומיין מותאם אישית.
שלח אימייל כאילו נכתב ממך אישית.
שלח את המכתב מנשיא החברה או מנהל השיווק. שליחת מכתב מבעל הסמכות מעצימה את ערכו של המכתב מעיניו של הלקוח.

הראה ללקוחות מי אתה
אנשים קונים מאנשים! הוסף את פרטי הקשר הנוכחיים שלך, כולל את הכתובת הפיזית שלך אשר מהן נשלחו כל המכתבים. זה מאפשר ללקוחותיך ליצור עמך קשר בקלות עם שאלות. זה גם מאפשר להם לדעת שאתה עסק לגיטמי ואמין. כמו כן זה יעלה את ערך המכתבים ויימנע מהם ללהגיע אל דואר הספאם.

פילוח לקוחותיך
אם הצלחת לקבל כמה שיותר מידע אישי על לקוחותייך דרך טפסי הרישום שלך, אתה תוכל לפלח את הרשימות לפי המידע הזה. אתה תוכל לשווק את המוצרים המתאימים ביותר לקהלים הממוקדים שלך.
תשמור על עניין! תשמור על רלוונטיות! נסה דברים חדשים! הלקוחות שלך עשויים להשתעמם עם הזמן עם טקטיקות השיווק הרגילות וזה יוריד את אחוזי פתיחת המכתבים שלך משמעותית. השתמש בכמה הצעות ושיטות כדי ליצור חוויות יחודיות לקהל לקוחותייך.
ברגע שתפסת את התשומת הלב של הלקוח וקיבלת את הרשות לשלוח אליו מכתבים, היזהר לא לשלוח לו יותר מכתבים בעתים קרובות מידי. נכון שהצעות גדולות הן אחת הדרכים היעילות ביותר להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות ממירים אשר משלמים, אבל עם זאת היזהר לא להגזים. אם תשלח הצעות למנויים שלך לעתים קרובות מידי, רב דיוור, ייתכן שתראה איך אחוזי פתיחת המתכבים שלך יורדת, עלייה במספר האנשים שהסירו את עצמם מהרשימה, הרבה תלונות, וסימון כדואר ספאם.
האם אתה חדש בשיווק בדוא”ל? קדימה בוא לנסות את פלטפורמת השיווק הייחודית שלנו לגמרי בחינם!
עיין בדף התמחור שלנו לקבלת פרטים נוספים, ואם יש לך שאלות או חששות, הודע לנו על כך!

פתחו חשבון חדש