29 הדרכים היעילות ביותר לאיסוף כתובות דוא"ל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בניית מאגר לקוחות והקפדה על שמירת קשר הם כלים שיווקיים יעילים ביותר לפיתוח העסק והצלחתו.
ישנן דרכים רבות ומגוונות להביא אנשים להירשם לרשימת דיוור חוקית של העסק. ריכזנו למענכם רשימה של 29 הדרכים היעילות ביותר לאיסוף כתובות דוא"ל – לכם נותר לגזור, לשמור ולבצע!

1. כרטיס ביקור – כלול הצעה להרשמה לניוזלטר בגב כרטיס הביקור שלך.
2. תערוכות וכנסים – הכן חוברת הרשמה לכל באי התערוכה או הכנס ובקש את רשותם לשלוח דיוור אלקטרוני.
3. חתימת הדואר שלך – כלול קישור להרשמה לדיוור בכל חתימת דואר אלקטרוני שאתה שולח.
4. פנקס כתובות- בקש מכל כתובות הדוא"ל שבפנקס הכתובות, כגון באאוטלוק או ב-Gmail, להצטרף לרשימה שלך.
5. אתרי מסחר מקומי – הצטרף לאתרים, שלח דוא"ל לחברי הקהילה, ספר על שירותיך ובקש כי יירשמו לקבלת הניוזלטר שלך.
6. ערוך אירוע משלך – גלריות לאומנות, חברות תוכנה, חנויות, קמעונאים, יועצים ועוד – כולם יכולים לערוך אירוע משלהם ולבקש את המשתתפים להירשם. רבים מלקוחותינו העושים זאת אחת לרבעון מספרים על הצלחת השיטה.
7. מועדון יום הולדת – שלח הצעה להצטרף למועדון יום הולדת, והצע מתנה מיוחדת לנרשמים.
8. תמריץ לעובדים – שלם להם חמישה ש"ח על כל כתובת דוא"ל תקפה שהם מביאים – ומאגר הנרשמים יגדל פלאים.
9. כולם אוהבים חינם – הצע משהו בחינם כגון PDF, סרטון הדרכה וכו' – והפוך את המבקרים בדף לנרשמים כ opt-in בטופס הרשמה.
10. המלצת לקוחות – בקש מלקוחותיך להמליץ עליך. בתמורה, הצע להם הנחה.
11. Bouncebacks – אם נתקלת במיילים חוזרים, אל תתעלם מהם! שלח גלויה או התקשר ובצע עדכון של כתובת הדוא"ל שלהם.
12. החלפת קישורים – החלף קישורים עם בעלי ניוזלטרים אחרים. כלול בדיוור שלך קישור לדף ההרשמה שלהם ובקש מהם לכלול קישור מהדיוור שלהם לדף ההרשמה שלך.
13. קידום האתר SEO – הקפד לכתוב את תוכן האתר שלך עבור מילות המפתח הרלוונטיות לך. קידום נכון יאפשר לך להופיע במקום מרכזי בתוצאות החיפוש – יותר גולשים באתרך, יותר סיכוי להרשמה.
14. דיוור מתנות – שלח לאנשים מתנה ממשית – בקש לשם כך את כתובת הדוא"ל וכתובת דואר למשלוח.
15. הצעה אטרקטיבית למימוש – אם ברשותך רשימה של כתובות דואר ללא דואר אלקטרוני, שלח הצעה בדיוור ישיר, אשר ניתן לממשה רק אם נרשמים לרשימת התפוצה שלך.
16. טופס opt-in – כלול טופס opt-in בכל דפי האתר שלך.
17. חלונות קופצים – התקן באתרך "שומר לעוזבים" – כאשר מישהו מנסה לעזוב את האתר שלך, יצוץ חלון ובו טופס הרשמת כתובת הדוא"ל.
18. שלח לחבר בדוא"ל – כלול בכל דוא"ל יוצא קישור "שלח לחבר", על-מנת שמי שרוצה להעביר את המייל שלך לאדם אחר, יוכל לעשות זאת בלחיצת כפתור.
19. שלח לחבר באתר – אפשר אופציה זו גם לגולשים אקראיים. כלול קישור "שלח לחבר" בכל דף באתרך.
20. הצטרפות של "חברים של.." – כלול במייל קישור לטופס הצטרפות, גם לכאלו שהמייל הועבר להם ע"י חבר אחר.
21. הצטרף לקהילות – צור חשיפה והשתמש במבצעים ואטרקציות על מנת לגרום למבקרים להירשם לרשימת הדיוור שלך.
22. "לאי-מייל בלבד" – הצע הנחות לרכישות ואפשר רק למשאירי כתובת דוא"ל ליהנות מהן.
23. טלמרקטינג – הדגש לאנשיך: כל עובד המדבר בטלפון, לא מנתק לפני ששאל אם אפשר להוסיף לרשימת התפוצה (ושולח מייל לאישור).
24. גירוי באמצעות תחרות – ערוך תחרויות בין עסקים שנרשמו לרשימת הדיוור בתמורה לפרס מחבילת המוצרים שלך – ובכל שבוע הכרז על הזוכה בעיתון האלקטרוני.
25. Tradeshows – סרוק את כל כרטיסי הביקור שאספת לתוך גיליון אלקטרוני, הקפד לבקש רשות לשלוח דיוור אלקטרוני וסמן את הכרטיסים מראש.
26. פייסבוק (1) – פתח קבוצה בפייסבוק והזמן אליה אנשים. שלח לינקים מעניינים ותחזק אותה היטב. מדי פעם שלח לחברים, עמיתים ולקוחות בקשה להירשם לרשימת הדיוור.
27. פייסבוק (2) – כלול קישור מתוך הניוזלטר שלך לתוך חשבונות משתמשים, על מנת להפיץ את הבשורה.
28. פייסבוק (3) – כלול טופס opt-in (טופס הרשמה) בדף האוהדים שלך בפייסבוק.
29. טוויטר – השמע ציוץ בכל פעם שקמפיין הדוא"ל שלך "עולה לאוויר" וכלול קישור אל מסע הדוא"ל.
*הכותב הינו מנכ"ל חברת אימייליון המתמחה בדיוור ישיר, הגדלת מאגרי לקוחות ושיווק אינטרנטי מוכוון – תוצאות www.doali.net

פתחו חשבון חדש