לפניכם 10 משפטי פתיחה מנצחים שיגרמו לו לקרוא אתכם!
כולנו מוצפים במסרים. מספיק שנפקח את העיניים, נכנס לרשת חברתית, נגלוש באתר או נפתח את האי מייל ונחשף לכמות עצומה של מידע.
עודף המידע מחייב אותנו ללמוד כיצד לסנן את התכנים, אם לא נעשה זאת נמצא את עצמנו קוראים כל היום ולא עושים שום דבר אחר – וגם אז לא נסיים.
כבעלי עסקים אתם וודאי מכירים את שיטת הדיוור הישיר, אבל מה לעשות שלא תמיד השיטה עובדת?
בעולם של היום זה כלל לא פשוט
בעולם שאינו מפסיק לשלוח מסרים יש למצוא את הדרך הנכונה ולפלס את הדרך בין המיילים האחרים. הפחד הגדול ביותר הוא כמובן להיזרק לספאם. גם התעלמות או מחיקה מאיימות בדרך. לשלוח מייל מושקע ולא לזכות לתשומת לב שווה ערך למתן הופעה מרשימה שבסופה הקהל אינו מוחא כפיים, מדובר על מצב מביך ומתסכל ביותר.
אז איך אפשר להצליח במשימה הלא פשוטה הזו? אחת הדרכים המרכזיות היא לכתוב שורת פתיחה מנצחת וכאן אנו מתכננים לסייע לכם.
10 משפטי פתיחה לדיוור ישיר
כדי לעזור לכם במשימה ריכזנו 10 רעיונות למשפטי פתיחה מוצלחים שיסייעו לכם להגיע אל המטרות – להזרים תנועה אל האתר, להגדיל את מספר הנמנעים והמכירות ולחזק את הקשר עם רשימת המנויים.
יוצאים לדרך!
- עדכונים לגבי שירותים חדשים – ספרו לגולשים על מוצר חדש שישפר להם את איכות החיים לדוגמה: "השמפו החדש X יגרום לשיער שלכן לנצוץ במשך כל שעות היום"
- הפוך על הפוך – התחכמו עם הגולשים ואמרו להם לפעול באופן הפוך, לדוגמה: "אם אתם רוצים להרוויח – אל תכנסו לכתבה הזו"
- סיפור אישי – ספרו סיפור שמעורר תקווה, לדוגמה: "לאחר שנים של מאבק מצאה דנה את האימון שהביא לשינוי המבורך!"
- מידע סטטיסטי– שזרו בכותרת סטטיסטיקה, לדוגמה: "הידעת? 70% מהישראלים סובלים מנדודי שינה!"
- מבצע מלחיץ – מבצעים דינם לחלוף ולפעמים צריך להלחיץ את הלקוחות כדי לגרום להם לנצל אותם. לדוגמא: "התכוננו ליום המכירות הגדול – כי מבצעים כאלו לא כדאי לפספס!"
- פניה לרגש – הפעלת רגשות מניעה את הגולשים לפעולה. זוהי עובדה. תוכלו לעורר שמחה, עצב, תשוקה, תסכול או כל רגש אחר. הנה דוגמה לכותרת שפונה אל תחושת התסכול: "ניסיתם הכל והילד לא מצליח ללמוד? המידע הבא יוכל לסייע לכם"
- תנו טיפים – עצות ממוקדות שיכולות לשפר את החיים בקלות קורצות לכולנו, לדוגמה: "לפניכם 7 דרכים לניקוי יעיל ומהיר"
- צרו סקרנות – ברגע שעוררתם את יצר הסקרנות הנעתם לפעולה. להלן דוגמה לכותרת שמעוררת סקרנות: "כשלינדה בת ה-5 פתחה את הפה הקהל התחיל לבכות!"
- שאלו שאלה – שאילת שאלה גורמת לגולשים להגיב (בלב). הנה דוגמה לשורת פתיחה שמכילה שאלה: "תגידו, גם לכם נמאס להמתין בתורים במשך שעות?"
- פניה בשם פרטי – אזכור השם הפרטי יוצר תחושה של פניה אישית, לדוגמה: "ריקי, בואי תראי מה רכשנו בשבילך".
דיוור ישיר שנעשה בצורה חכמה וממוקדת הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ללקוחות שלכם.
אתם מוזמנים לפנות אל חברת אימייליון – דואלי – מערכת דיוור מתקדמת ונסייע לכם להגדיל את כמות הלקוחות והמכירות.