למרות הכל – מערכת דיוור יכולה להיות יעילה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

עד כמה דיוור באינטרנט יעיל ?
רבים מאיתנו מקבלים דוא"ל מחברות שונות שפעם נרשמנו לאתר שלהם בגלל צרכים מיידיים ולא טרחנו להסיר את השם שלנו מרשימת התפוצה שלהם. רבים מתייחסים לדואר זה כדואר זבל והם אינם פותחים אותו כלל. עובדה זו יצרה כמויות אין סופיות של דיוור שלעולם לא נפתח ואין הוא משיג את מטרתו כלל. בעקבות זאת נשאלת השאלה האם ועד כמה הדיוור באינטרנט יעיל? מערכת דיוור עובדת ביעילות רבה ומסוגלת לתת לכם מענה אמיתי לאופן משלוח ההודעות לרשימת התפוצה שלכם. מערכת דיוור הינה מקצועית שתומכת בכם גם בצד הטכני וגם בצד התכני. יצירת תכנים עבור ניוזלטר איננה משימה פשוטה ונסיון שצברה מערכת דיוור יכול להיות לעזר רב. אך עדיין נשארת שאלת היעילות.
ירידה בפתיחת הדואר
בכמה השנים האחרונות נספרה ירידה כללית בפתיחת דואר אלקטרוני. עובדה זו לבדה יכול לעורר את שאלת היעילות של דיוור במיילים, אך אסור לקפוץ למסקנות מוטעות בלי לבדוק את השטח היטב. ידוע כי השימוש ההולך וגובר בפייסבוק גרם לירידה משמעותית בשימוש במיילים והפך את הקשר בין האנשים באינטרנט להרבה יותר ישיר. על כן מומלץ להכנס לפייסבוק וללמוד כיצד יוצרים רשימות תפוצה במקום זה וכיצד משתמשים בו בעזרת מערכת דיוור מקצועית.
למרות חוק הספאם חברות רבות ממשיכות לשלוח מיילים לאנשים שאינם חפצים בהם על בסיס רשימות דיוור שקיבלו השד יודע מאיפה. תופעה זו גורמת לפחות אנשים להתייחס למיילים שלהם ברצינות ולא לפתוח אותם. גם אם נרשמתם לפני חצי שנה לאתר מסויים, הרי שמרוב דואר זבל לא תזכרו זאת כלל ולא תפתחו אותו גם אם הוא מאד רלוונטי עבורכם.
מיילים מאנשים שאנו מכירים מתבררים כמיילים לצרכי מכירה וגם הם גורמים להצפת התיבה שלנו ולאי פתיחתם הגורפת. המיילים הללו מגיעים עם ניסוחים מסקרנים שייגרמו לפתוח אותם אבל גם זה כבר לא ממש עובד.
מיילים מגיעים גם מהרשתות החברתיות שאין לאף אחד צורך בהם כלל.

למרות הכל – מערכת דיוור יכולה להיות יעילה
למרות כל הממצאים הללו מסתבר שדיוור באינטרנט עדיין נחשב יעיל ועדיין משמש את רוב החברות לשמירת קשר עם לקוחותיהם. יש לעבוד צמוד עם מערכת דיוור מקצועית כדי לגלות את החולשות של הדיוור שלכם ולשפר זאת כל הזמן. כמו כן יש להכנס לדיוור ברשתות החברתיות – דבר שמערכת דיוור עדכנית ומקצועית תדע לעשות. דבר שלישי הוא להעביר תוכן רלוונטי ללקוח ולא להפציץ אותו עם ססמאות מכירה שחוקות ונדושות. יש לעבוד על איכות השירות ופחות על הכמות. רצוי שפחות אנשים יפתחו, אבל שאלה שיפתחו יפתחו גם את הארנק.
מערכת דיוור דואלי תוכל לקחת אתכם בנתיב החדש של דיוור ברשתות החברתיות ותוכל לסייע לכם להתגבר על הבעיות העכשויות שנמנו כאן בקשר למיילים שאנשים מקבלים ושאינם פותחים. מערכת דיוור מקצועית כמו דואלי היא כלי מצויין עבורכם לעדכן ולשפר את מערך הדיוור שלכם ולא להתנתק ממנו. אחרי הכל – צריך לשמור על קשר עם הלקוח.

פתחו חשבון חדש