דואר אלקטרוני – הדרך הישירה ללקוח

דואר אלקטרוני – הדרך הישירה ללקוח

דיוור אלקטרוני הוא שיטת שיווק פשוטה, חכמה ומאד אפקטיבית. באמצעות שיטה זו ניתן להגיע לכל לקוח, קיים או עתידי, עם מסרים מסוגים שונים, בדומה לשיטת הפלאיירים והמודעות בתיבת הדואר – רק זול יותר, אישי יותר והרבה יותר אפקטיבי.
התהליך הינו פשוט, בתנאי שמאחוריו עומדת מערכת מתוחכמת של דיוור אלקטרוני, עם שליטה ברשימת התפוצה, קטנה כגדולה, ומה שנעשה בעבר באופן ידני ומסורבל, וגזל משאבים רבים בדמותם של אנשי שירות לקוחות, הופך לדבר קל ויעיל מבחינה שיווקית ושימור לקוחות.

כל הדרכים מובילות לדוא"ל
מערכות מתקדמות של דיוור אלקטרוני נדרשות לכל עסק המעוניין להגיע אל כלל לקוחותיו, ואף להגדיל אותם. זהו אמצעי פשוט ויחד עם זאת מתוחכם מאד, שבאמצעותו ניתן לשלוח מידע על העסק. מידע זה נקרא ניוזלטר והוא משמש את העסק כבמה לפרסום תדמיתי, פרסום מבצעים, מאפשר גישה לאתר החברה, ומשפר לאין ערוך את הקשר עם הלקוחות, המקבלים התייחסות אכפתית ואישית, מעסק שבאמת מעריך כל לקוח ולקוח, ומודע לעובדת היותו נכס לחברה.
מערכות אלו מפשטות את תהליך המשלוח ולאחר מכן הבקרה של הניוזלטרים שנשלחו, תוך כדי יכולת פילוח, אומדן הקלקות ובדיקת תועלת. מערכת הדיוור היא נוחה ואף מתמודדת עם רשימות תפוצה גדולות, הנשמרות בצורה מסודרת על פלטפורמה אחת, בה ניתן לערוך שינויים, הן מבחינת רשימות התפוצה, והן מבחינת עיצוב הניוזלטר, עדכונים ושינויים בפורמט שלו, וכיוצ"ב.

שנה טובה, זוכרים אותנו?
הניוזלטר, הוא האמצעי הישיר והמהיר ביותר להעביר מידע ללקוחות, אפילו מהיר יותר מאתר האינטרנט של העסק או החברה. טרם שליחתו, על העסק להגדיר מטרות יעדים והצורך שעומד מאחורי משלוח הניוזלטר. מומלץ ליצור פורמט אחיד וקבוע שיאפיין את כל הניוזלטרים שיישלחו ללקוחות, ועם הזמן יהפכו לסימן ההיכר של העסק. המטרות יכולות להיות שימור הקשרים עם הלקוחות ומתן התחושה כי הם חשובים לעסק, הודעה בדבר חידוש מעניין, מהענף אליו שייך העסק, מתן שובר הנחה לנמענים, הודעה בדבר קיום מבצע, ברכת שנה טובה, וכל מה שיכול להיות לו ערך מוסף, הן עבור העסק, והן עבור הלקוחות, שמצידם, מקבלים פנייה אישית, התחשבות בהם והפיכתם ללקוחות מועדפים המקבלים את כל החדשות ראשונים. בצורה זו נבנה מוניטין, ובהמשך נאמנות הלקוח לעסק, וכמובן נאמנות העסק, ללקוח.
כאמור, מאחורי בניית ניוזלטר ועיצובו, קיימת מתודולוגיה שלמה, שגם אותה תוכלו ליישם באמצעות מערכות דיוור אלקטרוני שביכולתן לעצב את הניוזלטרים, להפוך את הפניות בהם לאישיות, עם שמו הפרטי של כל נמען על גבי כל ניוזלטר, אפשרות לערוך שינויים ועריכת התוכן בהתאם לצורך, או קביעת מבנה אחיד וקבוע לכולם. כמו כן, ניתן לקבוע מועדי שליחה קבועים, הנשלחים באופן אוטומטי לנמענים, אלא אם התכנים שאתם רוצים לשלוח הינם משתנים.

אם גם אתם מעריכים את חשיבות הדיוור האלקטרוני ככלי לשימור קהל הלקוחות שלכם, ואפשרות להגדילו, פנו כבר עכשיו לדואלי, ממומחים במערכות דיוור ישיר, עם טכנולוגיה מתקדמת, מענה אנושי ומובילים בתחום.